Vítejte

Jsem obyčejná, čtrnáctiletá ,hudbu a mír milující, studentka.
Na tomhle blogu se dočtete něco z mého sarkastického teen života,náhlédnete se mnou do hlouby fitness života a doporučím vám i něco (nejen) z kultury.

neděle 14. září 2014

02 / září | vědecký jarmark,učitelé,nevolnosti,vietnamská svatba a pouť!

TENHLE TÝDEN ( 08.-14.09.2014 ) :
  • jsem konečně vyřešila tu svou rodinnou záležitost o níž jsem nedávno psala
  • také jsem si konečně  efektivně zorganizovala čas-těsně potom,co jsem začala propadat time magament panikám :D
  • navštívila jsem se školou věděcký jarmark v Praze ( pořádá ČVÚT) ,který předčil mé očekávání a docela jsem si ho užila :) btw byla tam spousta věcí zdarma :D
  • navázala jsem skvělý vztah-neironicky- s mojí "šéfovou"-paní co jí venčím pejska
  • podle jedné učitelky mám blbý kecy(však ona taky :D ) a podle další jsem strašný opisovač a delikventka-tak určitě :DD
  • s kamarádkou jsme začaly makat na votočvohoz.cz - máme společný účet a fotíme zrcadlovkou ;) 
  • zamilovala jsem si šátky do vlasů alá uklízečka
  • mám nový diář - můžete se smát,ale je na zbytek tohohle roku .... #longstory
  • projevily se u mne následky zdravého životního stylu :)
  • extrémně se mi zvýšilo sebevědomí - to možná ty učitelky štve :D
  • začala jsem se pořádně učit - halellujah !!!
  • maminka jela na školení- yeah! prázdný byt !!!
  • zrovna tenhle víkend se mi udělalo strašně zle od žaludku a odešly mi hlasivky -skřehotám jak nějaká ježibaba a občas zním jako čerstvě mutující puberťák -takže žádná pařba zřejmě nebude...
  • je u nás pouť,kam jsem i přes ty nevolnosti s kamarádkama šla-spíš než na atrakce jsme se šly projít a potom do naší(!) kavárničky♥ :D
  • z té lehké nevolnosti možná bude angína
  • v našem paneláku se konala vietnamská svatba - plno luxusních aut,hodn barevných šatů,obřích mašlí a vietnamců
Mějte se krásně :)
 
-K.

Žádné komentáře:

Okomentovat