Vítejte

Jsem obyčejná, čtrnáctiletá ,hudbu a mír milující, studentka.
Na tomhle blogu se dočtete něco z mého sarkastického teen života,náhlédnete se mnou do hlouby fitness života a doporučím vám i něco (nejen) z kultury.

středa 17. září 2014

Jídelníček 16.9.2014

Čauves,
sorry ale dnes to bude jen jídelníček-ale za to DOPODROBNA! :D- ,jelikož mám chřipku,nesmím se hýbat a samozřejmě jsem si jen včera vzpomněla,že jsem vám slíbila mé jídelníčky...
Jde to se mnou ztěžka :D



                                                 Snídaně (obvykle jí nebývá tolik :D)
2 knackebroty (LIDL),jogurtová pomázánka(jogurt,1/3 tvarohu a paprika) posypaná lněnými semínky,cottage s pažitkou a půlka jablíčka

Svačina
banán

Oběd
celozrnná tortilla s jogurtovou pomazánkou,lněnými semínky a sýrem 
k tomu jsem měla 2 vlašské oříšky a mrkvičku

Svačina 2 
jahodové kefírové mléko

Večeře 
2 knackebroty s jogurtovou pomazánkou a lněnými semínky,kedlubna,bílá paprika a mrkev

Bye:**


Žádné komentáře:

Okomentovat