Vítejte

Jsem obyčejná, čtrnáctiletá ,hudbu a mír milující, studentka.
Na tomhle blogu se dočtete něco z mého sarkastického teen života,náhlédnete se mnou do hlouby fitness života a doporučím vám i něco (nejen) z kultury.

sobota 13. září 2014

Húúú, zhubla jsem !!!! | pár fitness tipů,info o nové rubrice aj.

Přeji krásný víkend,
konečně sem mohu napsat,že jsem zhubla.
Za čtrnáct dní 5 kg + úbytky na stehnech,břiše a víc vyvážené čísla hodnot tuku,vody a svalstva  v mém těle :) (A taková třešnička navíc-na pleti mi zbyl jen zlomek akné :D)

Being Healthy and Fit isn't a fad or a trend. Instead, it's a LIFESTYLE!
Přesná čísla budu psát v následujících článcích s nimiž budou přibývat také fitness jídleníčky a seznam cvičení.

Tyhle články budou vycházet každý týden ve středu!

Doufám že vás jimi aspoň trochu inspiruji.

Jinak v plném štěstí bych vám ráda oznámila ↓ 5 způsobů ↓díky nimž jsem vyzrála nad hubnutím.
(na jednotlivé body budou samostatné články;)) ↓↓↓



Untitled1.Sport - v mém případě hlavně cvičení a běh.
Z velké části jsem hlavně díky pohybu a cvičení přestala s přežíráním,zpevnila si postavu a můžu říct,že mě to strašně baví a naplňuje.

:)


2.Pitný režim | voda a přírodní zelené+bylinkové čaje
Pravidelně pít je strašný základ.Každou hodinu piju něco kolem 200 ml.Pitný režim ve škole jsem vyřešila láhví s odměrkou z Tesca.

eat real food3.Bílá mouka,bílý cukr a zbytečně solená jídla
Místo pečiva jsem zvolila knackebroty,které se hned staly mými oblíbenci.
A co je nejlepší? Vůbec NEMÁM CHUŤ NA SLADKÉ.
Řekla bych,že za to může hlavně zdravý jídelníček a častá pohybová aktivita.

4.Ovoce a zelenina
Ovoce dopoledne a zelenina odpoledne.
Pro představu-moje večeře obsahuje asi 200 g zeleniny.
btw ovoce a zelenina jsou vážně totálně moc zdravé,mě na nich fascinuje hlavně ta barevnost :))


5.Spánek
Hodně lidí chce ušetřit tím,že nespí čas,ale je to vážně na nic.
Protože když budete krásně vyspal,budete mít spoustu energie a nebudete unavení.
A energetické drinky jsou vysoko-kalorické.

Awwww!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat